Onze werkwijze

Ons kantoor is voorbereid op de toekomst wat wil zeggen dat we volledig gedigitaliseerd kunnen werken. Dit doen wij met ons huis pakket iMuis. Wanneer klanten met andere software werken is het voor ons ook mogelijk om daar op aan te passen. Soms middels een koppeling en soms doordat we zelf ook bereid zijn om met de betreffende software te werken. Voor ons is het belangrijkste gegeven dat jij als klant je prettig voelt bij de werkwijze die we samen afspreken.
De wereld binnen de accountancy- boekhoudsector is aan het veranderen door het inzetten van slimme softwarematige oplossingen. Daar waar men vroeger veel tijd kwijt was aan het inkloppen van bonnetjes, hebben we door OCR software nu meer tijd vrij voor het geven van bedrijfsadvies omdat de bonnetjes door de software herkend worden. Natuurlijk kijken we de bonnen nog wel na, maar we hoeven niet meer handmatig in te kloppen.
Idealiter werken wij met het scannen mailen principe. Dit houdt in dat jij als klant je verkoopfacturen en inkoopfacturen/bonnetjes digitaal bij ons aanlevert. Niet slechts een keer per kwartaal, maar bijvoorbeeld een of twee keer per week. Het voordeel hiervan is dat wij direct over kunnen gaan op het verwerken van de aangeleverde stukken en als we dan ook nog een bankkoppeling met elkaar vastleggen, is je administratie altijd up-to-date. Voor ons is de btw maand dan geen uitdaging meer, immers we zijn gedurende het kwartaal al volledig bijgewerkt en voor jou als ondernemer geeft het direct inzage in de financiële stand van zaken. Heb je op basis van de getoonde cijfers vragen, dan kun je altijd bij ons binnen lopen. Zien wij opvallende dingen, dan kunnen we op tijd aan de bel trekken. Niet achteraf, maar juist op het moment dat het er toe doet.